Често задавани въпроси

  • В какъв срок ще получа своята пратка?

    Обикновено успяваме да доставим всички поръчани стоки, за които имаме наличност, в рамките на 2-5 работни дни. Това става само и единствено след успешното свързване и обаждане по телефон, на служител на електронен магазин ExpressLink.bg и след потвърждение на поръчката от клиента, който я е направил в електронен магазин ExpressLink.bg

  • Каква е цената за доставка и как се извършва плащането?

    След като добавите желаният от Вас артикул в „Кошницата“, ще Ви се калкулира и визуализира цената за доставка. Тя е различна за всеки един артикул и се формира по тарифите на куриерска фирма „Еконт Експрес“, с които работи електронен магазин ExpressLink.bg. Като наши бъдещи и/или настоящи клиенти, Вие ще ползвате 30% отстъпка от стандартната цена за доставка и ще видите реалната сума, която ще заплатите, след като добавите своя артикул в „Кошницата“. Плащането се извършва чрез „Наложен платеж“ при предаването на пратката, като непосредствено преди самото плащане, всеки наш клиент има право на опцията „Преглед и тест“ в присъствието на служител на куриерска фирма „Еконт Експрес“.

  • Устройствата нови ли са и имат ли гаранция?

    Да, всички стоки, които се предлагат на електронен магазин ExpressLink.bg са чисто нови, фабрично запечатани, фабрично отключени към всички мобилни оператори. 12 месеца гаранция за юридически лица! 24 месеца гаранция за физически лица! Сервизното обслужване на всяка закупена стока от електронен магазин ExpressLink.bg се извършва от официалните сервизи за България на съответните производители. Всички наши бъдещи и/или настоящи клиенти получават физически попълнена гаранционна карта към всяка закупена стока от електронен магазин ExpressLink.bg

  • Мога ли да върна закупен продукт в 14 дневен срок?

    Да, всеки бъдещ и/или настоящ клиент на електронен магазин ExpressLink.bg може да се възползва от правото си да върне закупен продукт в 14-дневен срок, считан от датата на получаването му, както от него, така и от друго лице, което е било упълномощено за получаването на заявената и получена стока от електронен магазин ExpressLink.bg. За повече информация, моля ОТВОРЕТЕ И ПРОЧЕТЕТЕ!

  • Приемате ли рекламация на продукт и при какви условия?

    Да, разбира се, електронен магазин ExpressLink.bg е готов и ще приеме всякакви рекламации от страна на своите бъдещи и/или настоящи клиенти, но само и единствено ако те са съобразени с установените законови норми, изисквания и препоръки, които са установени от електронен магазин ExpressLink.bg, с които всеки клиент е длъжен да се запознае, преди да ползва и/или преди да закупи стока/стоки от електронен магазин ExpressLink.bg. За повече информация, моля ОТВОРЕТЕ И ПРОЧЕТЕТЕ!

Сравнение на продукти