Предварително искаме да благодарим на всички наши бъдещи и/или настоящи клиенти, че ще прочетат и ще се запознаят с условията за приемане на „РЕКЛАМАЦИЯ“, които са установени от страна на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД.
Всеки наш бъдещ и/или настоящ клиент, закупил стока/стоки от електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, може да упражни правото си на рекламация, но само и единствено при спазването на определени условия, определени от фирма АНТЕНА БГ ЕООД, които са изложени по-долу в съответни точки.
1. ГРЕШНА СТОКА
При получаването на стока/стоки в офис на куриерската фирма, с която електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, осъществява доставките на своите бъдещи и/или настоящи клиенти или при доставка на адрес на своите бъдещи и/или настоящи клиенти от служител на куриерската фирма, клиента установи само и единствено след опцията „Преглед и тест“, която е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ОСНОВНА част от всяка една пратка на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, че му е доставена ГРЕШНА СТОКА/СТОКИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и МОМЕНТАЛНО в присъствието на куриер на куриерската фирма, трябва да се свърже и да уведоми служител на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, че има проблем по време на предаването на неговата пратката. Ако това НЕ БЪДЕ СПАЗЕНО от страна на нашите бъдещи и/или настоящи клиенти, електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, няма да приеме и/или да уважи претенции от страна на клиентите си. Именно затова Ви съветваме на момента да потърсите съдействие от служител на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, а ако не успеете да се свържете с такъв, ще Ви посъветваме да НЕ ПРИЕМАТЕ пратката, докато не установите връзка със служител на фирмата и казусът Ви не бъде разгледан, коментиран и разрешен, така че и двете страни да бъдат доволни.
Ако нашите бъдещи и/или настоящи клиенти не съобщят за проблем, по време на приемането на своите пратки, при посочените по-горе условия, електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, НЯМА ДА УВАЖИ и ДА ПРИЕМЕ рекламации от тяхна страна!
2. ПОВРЕДЕНА/РАЗОПАКОВАНА/СЧУПЕНА СТОКА
При получаването на стока/стоки в офис на куриерската фирма, с която електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, осъществява доставките на своите бъдещи и/или настоящи клиенти или при доставка на адрес на своите бъдещи и/или настоящи клиенти от служител на куриерската фирма, клиента установи само и единствено след опцията „Преглед и тест“, която е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ОСНОВНА част от всяка една пратка на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, че му е доставена ПОВРЕДЕНА/РАЗОПАКОВАНА/СЧУПЕНА СТОКА/СТОКИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и МОМЕНТАЛНО в присъствието на куриер на куриерската фирма, трябва да се свърже и да уведоми служител на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, че има проблем по време на предаването на неговата пратката. Ако това НЕ БЪДЕ СПАЗЕНО от страна на нашите бъдещи и/или настоящи клиенти, електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, няма да приеме и/или да уважи претенции от страна на клиентите си. Именно затова Ви съветваме на момента да потърсите съдействие от служител на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, а ако не успеете да се свържете с такъв, ще Ви посъветваме да НЕ ПРИЕМАТЕ пратката, докато не установите връзка със служител на фирмата и казусът Ви не бъде разгледан, коментиран и разрешен, така че и двете страни да бъдат доволни.
Ако нашите бъдещи и/или настоящи клиенти не съобщят за проблем, по време на приемането на своите пратки, при посочените по-горе условия, електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, НЯМА ДА УВАЖИ и ДА ПРИЕМЕ рекламации от тяхна страна!
3. СЧУПЕН/ПОВРЕДЕН/НЕСЪОТВЕТСТВАЩ/ЛИПСВАЩ АКСЕСОАР
При получаването на стока/стоки в офис на куриерската фирма, с която електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, осъществява доставките на своите бъдещи и/или настоящи клиенти или при доставка на адрес на своите бъдещи и/или настоящи клиенти от служител на куриерската фирма, клиента установи само и единствено след опцията „Преглед и тест“, която е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ОСНОВНА част от всяка една пратка на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, че му е доставен СЧУПЕН/ПОВРЕДЕН/НЕСЪОТВЕТСТВАЩ/ЛИПСВАЩ АКСЕСОАР/АКСЕСОАРИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и МОМЕНТАЛНО в присъствието на куриер на куриерската фирма, трябва да се свърже и да уведоми служител на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, че има проблем по време на предаването на неговата пратката. Ако това НЕ БЪДЕ СПАЗЕНО от страна на нашите бъдещи и/или настоящи клиенти, електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, няма да приеме и/или да уважи претенции от страна на клиентите си. Именно затова Ви съветваме на момента да потърсите съдействие от служител на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, а ако не успеете да се свържете с такъв, ще Ви посъветваме да НЕ ПРИЕМАТЕ пратката, докато не установите връзка със служител на фирмата и казусът Ви не бъде разгледан, коментиран и разрешен, така че и двете страни да бъдат доволни.
Ако нашите бъдещи и/или настоящи клиенти не съобщят за проблем, по време на приемането на своите пратки, при посочените по-горе условия, електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД, НЯМА ДА УВАЖИ и ДА ПРИЕМЕ рекламация от тяхна страна!
Очакваме Ви!
Приятно пазаруване!