Връщане и отказ

Предварително искаме да благодарим на всички наши бъдещи и/или настоящи клиенти, че ще прочетат и ще се запознаят с условията за приемане на „ВРЪЩАНЕ И ОТКАЗ“, които са установени от страна на електронен магазин ExpressLink.bg, който е собственост на фирма АНТЕНА БГ ЕООД.


ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

1. Съгласно чл. 50, т.1 от Закона за защита на потребителите Ползвателят, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за Доставчика начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно, в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Ползвателя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Ползвателя.
Всички транспортни разходи по връщането на стоката, както и сумата от наложения платеж (ако има такъв) са изцяло за сметка на Ползвателя.

2. Ползвателят е длъжен да върне нежеланите от него стоки в състоянието, в което са се намирали към момента на доставката – стоката не трябва да е отваряна, стоката не трябва да е ползвана; стоката и опаковката да са във вида, в който са получени, както и да не е нарушавана целостта на поставените (ако има такива) защитни стикери.

3. Доставчикът няма да приема обратно стоки, които са били поправяни или повредени, такива със следи от прекомерно използване, както и със следи от удари, засягащи вътрешната и външната цялост на дадената стока. Доставчикът няма да приема и стока, която не е придружена от всички аксесоари, с които стоката е била доставена.

4. Ползвателят е длъжен да върне закупените от него стоки задължително в оригиналната опаковка, която да е придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай, че е била издадена такава, както и от всички документи с които е доставена въпросната стока.

5. Връщането на стоки от Ползвателя става чрез изпращане на стоката, с куриер, на адрес посочен от Доставчика след ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО му предварително уведомяване.

6. В случай, че Ползвателят упражни правото си на отказ в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на стоките и върнатите стоки уговарят на условията залегнали в т.2 по-горе, Доставчикът се задължава да възстанови заплатената сума не по-късно от 14 работни дни, считано от датата, на която е получил стоката от потребителя. Доставчикът има право да отложи възcтaнoвявaнeтo нa заплатената сума дo пoлyчaвaнe нa cтoĸитe oбpaтнo или дoĸaтo нe бъдат пpeдcтaвени дoĸaзaтeлcтвa на Доставчика, чe cтоките са изпратени обратно, в зaвиcимocт oт тoвa, ĸoe oт двeтe cъбития e нacтъпилo пo-paнo.

7. На основание на чл.55 ал.4 от ЗЗП Доставчикът има право да възстанови на Ползвателя намалената стойност на закупената стока. Доставчикът има право да отбие от заплатената сума от 5% до 65% и да възстанови на Ползвателя остатъчната стойност, когато стоката е в лош търговски вид (нарушена, нецялостна или липсваща опаковка), когато стоката е със следи от износване или в непълния си комплект (липсващи аксесоари).

7.1 При нарушени, скъсани и/или липсващи фабрични фолиа, стикери, етикети и други, БЕЗ СТОКАТА/СТОКИТЕ ДА СА ПОЛЗВАНИ, ще бъде приспаднато овехтяване между 5% и 15% от първоначалната сума на стоката/стоките;

7.2 При използвана стока/стоки, БЕЗ НИКАКВИ СЛЕДИ ОТ УПОТРЕБА, ще бъде приспаднато овехтяване между 15% и 25% от първоначалната сума на стоката/стоките;

7.3 При използвана стока/стоки, на която ИМА СЛЕДИ ОТ УПОТРЕБА, ще бъде приспаднато овехтяване между 25% и 45% от първоначалната сума на стоката/стоките;

7.4 При използвана стока/стоки, на която ИМА СЛЕДИ ОТ УПОТРЕБА и/или ИМА СЧУПЕНО и/или е с НАРУШЕНА СТРУКТУРА, ще бъде приспаднато овехтяване между 45% и 65% от първоначалната сума на стоката/стоките или ДИРЕКТНО ЩЕ БЪДЕ ОТКАЗВАНА РЕКЛАМАЦИЯТА, което Доставчикът по закон има право да предприеме.

8. На АБСОЛЮТЕН ОТКАЗ от връщане, както за сервизно облужване, така и за право на връщане в 14-дневен срок, се причислява всяка стока/стоки, която е изпратена към Доставчикът без първоначалната си оригинална опаковка от производителя на стоката/стоките.

9. За да върне стока/стоки на Доставчика, Ползвателят трябва да попълни електронно заявление за връщане на стоката, който се намира на уеб сайта на Доставчика или следното стандартно заявление за упражняване на правото на отказ и връщане, а именно от тук : СВАЛИ ГО, РАЗПЕЧАТАЙ ГО, ПОПЪЛНИ ГО, ИЗПРАТИ ГО!

10. След като попълни формулярът посочен в предходната т.9 и се увери, че стоката/стоките, които Ползвателят желае да върне отговарят на условията за връщане съгласно т.2 по-горе, то Ползвателят трябва да се свърже с електронен магазин ExpressLink.bg, за да получи указания до къде трябва да бъде изпратен изготвения формуляр заедно със стоката/стоките, които Ползвателя желае да бъде върната. Ползвателят не трябва да изпраща формуляра на електронна поща на електронен магазин ExpressLink.bg, а ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да го изпрати ЗАЕДНО със стоката/стоките, които Ползвателя желае да бъде върната.

11. Връщането на стоките е изцяло отговорност на Ползвателя, съответно и рискът от повреждане или загуба е за сметка на Ползвателя, до момента, в който нежеланата от Ползвателя стока пристигне при Доставчика.
Всички разходи по повод на връщането и/или замяна на стоките са за сметка на Ползвателя.

12. В случай, че сумата е била заплатена с карта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която Ползвателят е извършил плащането.

13. В случай, че сумата е била заплатена чрез банков превод по банков път, сумата ще бъде заплатена по посочена от Ползвателя лична банкова сметка. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочена банкова сметка от Ползвателя.

14. В случай, че сумата е била заплатена при наложен платеж, сумата ще бъде заплатена по посочения от Ползвателя офис на куриерската фирма, по която е получена и върната стоката/стоките. Доставчикът не носи отговорност за грешно посочен офис на куриерската фирма от Ползвателя.

15. Доставчикът уведомява Ползвателя чрез SMS известие и/или по електронна поща на Ползвателя (в случай, че е предоставена такава) за извършеното възстановяване на заплатената сума.

16. С оглед на хигиенни изисквания и съображения засягащи човешкото здраве и живот, АНТЕНА БГ ЕООД не извършва практиката по замяна и връщане на специфични продукти като:
– Слушалки от всякакъв тип (in-ear, on-ear, over-ear, слушалки с микрофон).
*Слушалките по своята специфика се използват в пряко съприкосновение с човешкото тяло (уши, нос, гърло).

АНТЕНА БГ ЕООД не възнамерява да променя практиката по отказ за замяна и връщане на слушалки извън ситуации на извънредни здравни кризи и пандемии от Ковид-19.

Валидността на изложеното становище е безсрочно и с непроменим характер.

АНТЕНА БГ ЕООД запазва парвото си да откаже да приеме връщането на стоката на клиента без предупреждение, при положение, че даден артикул, който е върнат от клиента, не отговаря на гореспоменатите изисквания.


ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

Всеки клиент, който е направил поръчка в електронен магазин ExpressLink.bg има правото да я откаже. Единственото нещо, което е необходимо да направи, за да откаже поръчката си е да се свърже и да информира електронен магазин ExpressLink.bg за това свое желание. За улеснение на своите клиенти, предоставяме бързи и директни връзки, на които може да съобщите за своя отказ от вече направена поръчка:

Екипът на електронен магазин ExpressLink.bg разчита на коректно и лоялно отношение от всички свои настоящи и бъдещи клиенти, като разбира се Ви предлага същото такова.


Очакваме Ви!
Приятно пазаруване!