Гаранционни условия

1. Гаранцията важи 24 месеца от датата на закупуване на апарата. Тя е валидна ако по време на гаранционния срок стоката покаже фабричен дефект.
2. При получаване на стоката се сравняват фабричните номера от стикера и търговската разписка на апарата, тества се и проверява за козметични, фабрични и механични дефекти. При наличието на такива клиентът има право да върне дефектиралата стока в оригиналната си опаковка в рамките на работния ден. След този срок гаранцията не важи за:
– козметични дефекти на корпуса и клавиатурата
– акумулаторни батерии и зарядно устройство
– антена
– аксесоари и допълнителни принадлежности
– мултимедийна карта
3. Дефектиралата стока се приема с подробно описание в писмен вид на дефекта и гаранционната карта.
4. Гаранцията е валидна на територията на Република България и се ползва единствено от отбелязания собственик.
5. Гаранционното обслужване се отказва в следните случаи:
– когато има несъответствие на документите, несъответствие на вътрешния и външен фабричен номер, следи от отлепяне на стикера с фабричен номер, опит за отваряне на апарата и следи от намеса на неоторизирани лица и фирми
– когато не са спазени условията за експлоатация , монтаж, съхранение и транспорт
– повреди причинени от неправилна употреба: сътресение, удар, механични или ел. претоварвания, както и неизправности в захранващата мрежа, намокряне, проникване на влага, природни бедствия, зареждане със зарядни устройства от друг тип или закупени от други фирми, както и други външни въздействия.
В такива случаи поправките са за сметка на потребителя!
6. Максималният срок за поправка на дефектиралата стока е 30 работни дни.
7. Разходите по доставката до сервиза и обратно са за сметка на купувача. Стоката трябва да е надеждно опакована, в противен случай фирмата не носи отговорност при транспортирането.

Какъв е редът за гаранционно обслужване:

Свързвате се с нас на координатите, посочени в гаранционната Ви карта или на телефона в сайта, за да ни уведомите за проблема.
Ние приемаме Вашия телефон в наш сервиз, за да може да отстраним повредата максимално бързо, ако се касае за дребна повреда.
Ако повредата е от по-сложно естество – пращаме телефона към един от оторизираните официални сервизи, посочени на тази страница.

Наши партньори са следните официални сервизи за гаранционно обслужване:

apple
Криейтив център (за Apple)
гр. София, бул. Черни Връх 65А
гр. Варна, ул. Иван Вазов 5

samsung
K&K сервиз (за Samsung)
гр. София, ЖК Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58А

huawei
K&K сервиз (за Huawei)
гр. София, бул. Искърско шосе 7

lg
K&K сервиз (за LG)
гр. София, бул. Искърско шосе 7

sony
Булграм ЕООД (за Sony)
гр. София, ул. Чипровци 7

lenovo
Булграм ЕООД (за Lenovo)
гр. София, ул. Околовръстен път №36

cat
Булграм ЕООД (за CAT)
гр. София, ул. Околовръстен път №36

motorola
Омниаком (за Motorola)
гр. София, ЖК Младост 1, бл. 12, вх. А, партер

Както и много други оторизирани сервизи за останалите марки телефони…